Biuro Rachunkowe
Comarch ERP Optima moduł Biuro Rachunkowe został stworzony z myślą o zdecydowanym uproszczeniu pracy biur rachunkowych i doradców podatkowych, którzy potrzebują wykonać seryjne operacje. Moduł ten stanowi panel wspierający codzienną pracę księgowego w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych klientów.
Moduł ten jest w pełni zintegrowany z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a księgowy może rozpocząć pracę dla różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania.
Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe umożliwia:
- wykorzystanie indywidualnie definiowanych cech/atrybutów, za pomocą których można dokładnie opisać każdego kontrahenta, zgodnie z potrzebami biura,
- wykonania operacji seryjnych jak np. obliczanie deklaracji, wydruki deklaracji, wysyłanie deklaracji do systemu e-deklaracje,
- możliwość wysyłania i odbierania e-maili z wielu kont pocztowych,
- sprawdzenie etapów prac związanych z Klientami np. dostarczeniem czy zaksięgowaniem dokumentów,
- integrację modułu Biuro Rachunkowe z modułem Obieg Dokumentów,
- rejestrowanie oraz analizowanie czasu pracy poświęconego dla danego klienta,
- przygotowania wielu raportów dla wskazanych baz klientów,
- wykonanie czynności administracyjnych, takich jak kopie bezpieczeństwa i konwersje baz danych dla wybranych lub wszystkich baz danych Comarch ERP Optima.
Dzięki wykorzystaniu programu Comarch ERP Optima moduł Biuro Rachunkowe zyskujesz:
- możliwość tworzenia kopii bezpieczeństwa i wykonania konwersji dla wielu baz danych,
- możliwość tworzenia wielu raportów, które są pomocne zarówno w przygotowaniu informacji dla klienta, jak również w sprawdzaniu rentowności współpracy z danym klientem,
- możliwość wykonywania operacji seryjnych.