CRM

Comarch ERP Optima CRM to moduł, dzięki któremu można planować kanały kontaktu z klientem, ewidencjonować przeprowadzone spotkania, rozmowy telefoniczne oraz przydzielać zadania pracownikom, a także przeprowadzić proces windykacji. Wiedza zgromadzona w module pozwala na prowadzenie uporządkowanych działań marketingowych czy sprzedażowych. Umożliwia szybkie i łatwe filtrowanie oraz analizowanie danych, bieżącą kontrolę stopnia realizacji zadania oraz dostosowanie działań do potrzeb/wymagań poszczególnych kontrahentów. Comarch ERP Optima CRM oszczędza Twój cenny czas i czyni relacje z klientem bardziej efektywnymi.

 

Funkcjonalność modułu Comarch ERP Optima CRM obejmuje:

  • rejestrację kontaktów z klientami (klient, data, rozmawiający, opis przebiegu rozmowy, czas rozmowy, itd.)
  • harmonogramowanie zadań i rejestrację wykonanych czynności
  • faktury cykliczne – automatyczne generowanie kompletu faktur dla wielu podmiotów 
  • obsługę firmowej skrzynki pocztowej (email/poczta elektroniczna)
  • przygotowanie oraz obsługę ofert handlowych.

 

Dodatkowo moduł Comarch ERP Optima CRM Plus zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności:

  • automatyczne wysyłanie wiadomości e-mail informujących kontrahentów o nieuregulowanych płatnościach
  • tworzenie kontaktów lub zadań CRM związanych z takimi kontrahentami
  • generowanie i wysyłanie poprzez e-mail ponagleń zapłaty oraz wiadomości informujących o nieuregulowanych należnościach
  • blokowanie sprzedaży
Strefa klienta