Outsourcing IT

Outsourcing IT staje się coraz powszechniejszą formą korzystania z usług IT w nowoczesnych firmach. Decydują o tym dwa podstawowe czynniki: wysoka jakość stałej obsługi infrastruktury IT, czyli zapewnienia firmie wszelkich niezbędnych usług informatycznych zgodnie z oczekiwanym standardem oraz koszty. Klient, który powierzy nam opiekę informatyczną firmy w ramach outsourcingu IT, zaoszczędza w ten sposób środki, które może zainwestować w swoją podstawową działalność, w niej się doskonalić.

W oparciu o nasze wieloletnie doświadczenie oferujemy Państwu stałe, stabilne działanie rozwiązań informatycznych w Państwa firmie.

 

Zakres usług:

 

  • Usuwanie awarii systemów komputerowych
  • Utrzymanie systemów klasy ERP i CRM
  • Dedykowanego kierownika nadzorujacego sprawna realizację projektów i obsługę bieżącą
  • Opieka nad Państwa sprzętem komputerowym oraz sprzętem peryferyjnym (drukarki, urządzenia sieci komputerowej itd.), poprzez systematyczne dokonywanie diagnostyki oraz konserwacji
  • Doradztwo, zakup oraz sprzedaż sprzętu
  • Dostawa i odbiór uszkodzonych elementów do/z punktów serwisowych
  • Serwis pogwarancyjny sprzętu
  • Projektowanie fizycznej struktury sieci komputerowych, ich budowa oraz utrzymanie
  • Stały monitoring kluczowych elementów infrastruktury
  • Kompleksowa ochrona antywirusowa sieci komputerowej
  • Administracja siecią komputerową
  • Administracja serwerami Microsoft Windows oraz Linux
  • Administracja bazami danych MS SQL
  • Działania związanie z administracją domenami, stroną www, hostingiem
  • Konfiguracja i administracja usługi katalogowej ActiveDirectory, konfiguracja serwerów pocztowych MS Exchange, Microsoft Sharepoint
  • Administracja serwerami poczty elektronicznej, plików, drukarek, terminali
  • Opracowywanie polityki bezpieczeństwa przechowywania danych (backup, archiwizacja)
  • Inwentaryzacja sprzętu komputerowego
  • Audyt istniejącej infrastruktury,
  • Udostępnianie sprzętu rezerwowego na czas awarii (dla sprzętu zakupionego w Abydos.pl)
  • Okresowa konserwacja sprzętu, monitoring funkcjonowania sprzętu itd.
  • Audyt legalności oprogramowania
  • Edukację pracowników z zakresu podstawowej obsługi komputera
  • Prowadzenie dokumentacji sprzętowej i dbanie o systematyczne aktualizacje oprogramowania
  • Bieżące wsparcie techniczne dla użytkowników

 

Korzyści  z obsługi informatycznej:

 

  • Rzeczywisty system rozliczeniowy, prace rozliczane są co do minuty
  • Zdecydowana poprawa bezpieczeństwa i jakości obsługi informatycznej organizacji
  • Odciążenie kadry czynnościami oraz oszczędność ich czasu
  • Redukcja kosztów związanych z obsługą IT
  • Dostęp do wykwalifikowanych specjalistów
  • Dostęp do najnowszeych technologii informatycznych
  • Pełna transparentnośc kosztów poprzez monitorowanie zleceń w systemie zgłoszeniowym Ratunku24.pl
  • Przeniesienie na Abydos.pl kosztów związanych z zatrudnieniem, szkoleniem oraz urlopami pracowników
  • Prace w godzinach wieczornych, nocnych, a nawet w dni wolne od pracy
Strefa klienta